arghhhh!

semalam.........


ari yg cday...






tapi tak lah seday sangat pun..
handset ku rosak total!
mule2 dier maseh boleh gune lagi..
nak awu ark kenape dier rosak???
anak sedare aq baling kepintu..
pergh! sakit ati aq!
tapi pe nak buat kan...
ah naseb badan...
g pun dier budak age..
nak mara pun tak gune...
mak nye wat bodo jer pas pe yang berlaku..
pas tu,datanglah seorang hero yang nak betolkan hp aq..
tapi korang cume nak tau tak pe jadi pas dier repair hp aq??
teros tak leh gune!
argh!!!
tension aq!
dahlah wat hp aq jadi g2 an....!
bole plak ngaga aq..
dier kate camni"sian ateh ma.."
dengan muke tak besala nye dier cakap camtu....
pe lah nak jadi ngan naseb aq an..
dapat anak cedare yang dgel!!

 ni dier that boy!!
but,aq sayang kat dier 
even dier dgel sekalipun...
tgok ar biler dier pujuk...
cair awwww....
huhuhuhuuhu...
seday sangat...
nak mintak hp jat ude..
dier kate
"tu dah lari dari perjanjian"
huaaaaaa...
cape nak kesian kat diriku ini??
sape lah nak dgr masala yg tak bape nak penting ni...





Blogger Templates

2 comments:

Chaoi said...

mana daapt jek nak hp baru.,.....huhu

Sazila Sahdan said...

ger lah buat aduan rakyat,,tpi yg penting buat report polis dlu..pdan muka...

 
♥ 100% Oficially Nurul Farhanah efendi