hari yg ku allui amatlah sukar...:(

pehh tajuk cam ader yg tak kne jer an ? "hari yg ku lalui amatlaa sukar..
aryny...
hmmm mcm bnde jdik...dah laa bt program tok form 4 yg mrepek2...
kerohanian ? cara amek wduk ? heyy ngat kami nih jahil sgt ker...
p ade laa segelintir makhluk yg memang tak tau nak amek wduk...ish2 ape nak jadik..


sebenanyer aku nk share yg doa lpas wduk tuh aku tak hafal pun sebenanye..sebab sunat je kan ?
tapi disebabkan die nak dengar so kne lah hafal..tak smpai bberapa mnit dah dapat hafal dah..hhheehe
nak ckp terang hati tuh bole laa kan ? haha..bkn aku sorang je..ramai lagi yg tak hafal..yg pembaca blog nih blum tntu hafal kan doa lepas semayang ?haha tak pe..aku tau..korang tak paya ckap..hehe...

haa..tadi nak dipendekkan citer,,aku merajok ngan kawan aku..tapi pompuan laa..bukan ngan pkwe..mrepek jer laa..ntah mcm ne kitirang ley mergado tak bertegor..aduhhh ! mti laa gni...
takkn aku nk citer kot sebab pe,,bia aku ngan die je kot tau..huhu...tapi masalah tuh dah berjaya distelkan oleh sorang bdak yg kecik molek nih..hahah..aku rase dah oke kot ? dan..........
selamat malam smue :)


Blogger Templates

1 comment:

i am S!L4H.. said...

mrajuk ngn kwn..hheheehe
bse la tu..kih3

 
♥ 100% Oficially Nurul Farhanah efendi