About love




Semua benda perlukan duit . Kalau setakat ada rupa je poket kosong baik takyah ark ?

Haaha . Lari topik lah pulak . Aku ni tersangat amatlah boring tahu tak ha ??


persoalannya . WHO LOVES ME ? 

nak tahu ke tak ?

click SINI




untuk pengetahuan korang semua ni kan aku ada 3 pakwe yg aku buat GELI-GELI je 

nak kenal ?

ke nak salah satu daripada dyorang ni ?

meh click salah satu


Si cinta

Si Jantung Hati

Pengubat Rindu




okay . terima kasih . 




Aku setia tau pada MR.PURPLE aku .
Dialah Si jantung hati aku , dia lah si cinta aku , dia lah pengubat rindu aku , dan dia lah segalanya

Cehwahh ~


Tq :D



6 comments:

nur nadzirah said...

mmg sje umpan nie...pndai tol cri duet poket..

ساهرة said...
This comment has been removed by the author.
ساهرة said...

@nur nadzirah
ahah . alamak . terkantoi lah ~ ngeh ngeh

nur nadzirah said...

yunk..nape xley nak shout kat shoutbox hang ? btw, dtg cini tlong aku..http://nadzawe.blogspot.com/2012/01/help-me.html

syasyajohan said...

ceh,,nasiblah kalau terclick.lol XD

jap tag GA
syasyajohan.blogspot.com/2012/01/mega-giveaway-2012-belog-nemomimosh.html

belogsj said...

http://inibelogsj.blogspot.com/2012/01/contamination-giveaway-by-killjoys.html

tag :D

 
♥ 100% Oficially Nurul Farhanah efendi