MYSELF









Helo .. Harini ada mood nak update blog yg bersawang dan membuat beberapa perubahan . Shoutmix lama aku takbole guna la pulak . Haha . Thanks to Nadz sebab dah buatkan shoutmix baru aku . Kemalasan melanda diri . Dari semalam aku nak cari idea sebab nak buat entry . Tapi idea tu tak datang .. Lately , aku takde la busy mana pun sampai tak da masa nak update blog ni kan . Tapi ntalaa . Hati ni macam-macam aku rasa . Aku tersangat lah risau pasal result SPM aku . Macam mana agaknya kan ? Setelah 5 tahun aku sekolah kat SMKTD tu akhirnyaa tiba la saat aku keluar dari situ .



Berat hati bercampur ceria sebab berharap akan dapat further study kat IPTA . Ohhh impian . I wish i could be like her . Seandainya , picture Nik Madihah tu bertukar menjadi picture aku alangkah bahagianya mak ngn abah aku . Tapi list subject dia panjang sangat tuh . Tak habis tengok ..



Okay fine . Takde idea . Sekurang-kurangnya ada jugak post entry aku kali ni . Kbai .

No comments:

 
♥ 100% Oficially Nurul Farhanah efendi