Cuba Menulis Post Entry Dgn Panjang Lebar





Malasnya nak berblogwalking .. So sekarang updated blog cuma pasal hidup aku je . Happy . Suka . Gembira . Semua sama makna . Haha . Sebab aku tak berminat sangat bercerita kisah hidup aku yang menyayat hati . Haritu aku pergi belajar kereta lagi kat institut prolifik . Happy lah jugak sebab dah pandai bawak VIVA ! Hehe .. Aku harap pakcik-pakcik JPJ tu nanti sporting dan memudahkan aku untuk lulus dalam ujian memandu tu nanti ~





Budak perempuan yg depan aku sangatlah comel .. Heehe . . Tapi malangnya hanya aku yg memandang kamera itu . Aku bahagia . SEKIAN ~




2 comments:

Roxy's said...

i thought you died already , hahahahaha . eeee tomeynyewww baju hijauuuu , nyahahahahaha

Anonymous said...

hamboi~ tuan JPJ tu penat dok mmbebel ,dia boleh posing pulak.. :)

 
♥ 100% Oficially Nurul Farhanah efendi