Hello readers ! Rasanya berat dah semakin bertambah ni . Macam mana nak buat ye ? Memandangkan aku duduk dirumah je terpaksa lah aku meluangkan masa aku dengan dunia blogger ni . Contest ni adalah yg kedua pada harini , Betapa tamaknye aku kn ? Bukan tamak ye . Dah orang tag . So aku kne lah jalankan tanggungjawab aku . betol tak ? Okay lah contest dari  Si mamat blogger ni . 

 

SYARAT SANG PETALA BUMI!!! 
♥ korang kene jadi follower dia  (sebab dia nak follow up balik)
♥ Buat entri pasal peraduan nihhhhh
♥ Belog kene kemas dan cantik
♥ Kene tag pada kawan2 korang seramai yg boleyyyy (LIMIT 5 ORANG - mereka wajib tau!)
♥ sila link kan blog korang kat ruangan komen
♥ TARIKH TUTUP aku akan umum kan pada 15 JANUARY 2012

SYARAT PENAMBAHAN! 
♥ TOLONG BERI LINK YANG BETUL!!!!
♥ JIKA LINK KORANG SALAH.. (TIDAK AKAN DILAYAN)
♥ SETIAP PENILAIAN AKAN DIAMBIL KIRA DARI SEGI KREATIVITI BLOG KORANG. DAN JUGA DINILAI MELALU KEHENDAK SYARAT DIATAS!!!
♥ TERBUKA KEPADA LELAKI DAN WANITA




Hadiah ?

Macam biasa lah .




Click SINI dulu 






Hehe 
Satu kali CLICK je 






Hadiah peraduan tekan SINI 




tagged

fatini
fatihah
miss ejat
puyi
mierah





sekian ~

No comments:

 
♥ 100% Oficially Nurul Farhanah efendi