Give Away By Aimi





ehem . ehem .
okay . lately aku macam busy semacam .
jangan salah faham . bukan sebab nak naik sekolah .
sebab sebok cari kerja . yelah kan .
SPM is over .
aku updated blog ni dengan contest-contest yg kawan-kawan aku dah tag . hehe .

aku harap sangat aku dapat menang salah satu contest yg aku join ni . kalau ada rezeki tu adalah kan .

kalau korang nak join kne patuh pada syarat-syarat yg Cik Aimi ni tetapkan ye :D

Syarat-syarat : 

1. Wajib follow blog Aimi untuk memudahkan anda .
2. Tag kepada 3 orang rakan dan pastikan diorang tahu .
3.Pemilihan pemenang berdasarkan Random.org
4.Ini paling mudah : Letakkan setiap banner sponsor sehingga tamat giveaway di sidebar , jika tidak penyertaan anda terbatal 
5.Tinggalkan link anda di comment .



Dah tau kan syarat-syarat nye ? Jadi korang kena patuh ye . Ingat . Ini arahan . Hehe .


Tag

Eein

LailaZafirah

Rara

Fana



Lagi tadi aku membebel tak de cakap pasal habuan kn ?
Kalau korang terpilih korang akan dapat ni .

Tekan  SINI  jap 







korang rasa apa hadiahnya ?
cubalah teka sikit 





Meh tekan  SINI  jap 

.
.
.
.
Ha . Sikit lagi . Sikit lagi .
Click HERE jap 









Hahah . Okay lah . Aku mengalah .

Sebelum tu CLICK    SINI

Click duedue tau . 

Contoh ' CLICK ' once
'SINI ' once






hehe . Terima Kasih ye semua .

Tekan SINI   Nak tengok hadiahnye .
Kali ni tak tipu . Seriously .

TQ :D





No comments:

 
♥ 100% Oficially Nurul Farhanah efendi