Kelas Account Yg Terakhir





Pejam celik pejam celik aku dah pun habis SPM 5 DIS yg lalu .

Selepas 2 Years kami berjuang . .

akhirnyaa saat itu tiba jua .




It's truly me . Haha . 





Ha . Dia ni salah seorang rakan seperjuangan aku . Kami berjuang habis-habisan nak jawab paper account ni .   Tgok lah kat atas meja dia tu . Berlambak-lambak kertas yg bersepah habis . Kalau nak ditambah dengan kertas aku memang alamat kena pinjam meja org sebelah lah ye . Aku seorang yg clumsy dan takpernah buat kerja dengan kemas . Haha . Betapa jujur nye aku . Haha .






My favourite teacher . Aiseh . Puan Maslin ni lah guru ACCOUNT  aku . Soalan-soalan yg aku tak paham terus merujuk kat dia . Ha . Tgok pict ni . Sempat lagi bergosip dengan dia tu .Hehe . Aku nak sangat cikgu tahu yg soalan account Paper two teramat-amatlah susah . Struggle giler aku dalam dewan Jauhari tu . Tak sempat nak tengok kiri kanan . Macam nak buat-buat sakit perot je hanya sebab nak kan masa tambahan .















Situasi di dalam kelas account yg tenang lagi cool . Harapan aku , aku dapat lagi sambung account ni or ape-ape yg berkaitan dengan account . Haha . Harapan je . Agak-agak kalau dapat jadi Ahli Farmasi okay jugak kan . 
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Ya allah ya tuhan ku . Lembutkan lah hati pemeriksa yang menanda kertas kami . Mudah-mudahan kami mendapat keputusan yang cemerlang dalam setiap subject especially ACCOUNT  :)
      Doakan Kejayaan Kita Bersama :)                                                                

4 comments:

Anonymous said...

good luck ye untuk result spm awak.. (:

Anonymous said...

yup..kite same2 doa ea... aku pon berharap ley smbung pa..xtwu la kputusan cmne..kihkih

ساهرة said...

@Cik Atien

hehe . terima kasihh . :))

ساهرة said...

@nur nadzirah

aku pun taktau lah result aku macam mana nanti . apa yg penting aku taknak pkai baju sekolah lagi . huhu

 
♥ 100% Oficially Nurul Farhanah efendi